Aby mohl internetový obchod vůbec fungovat a přitom vykazovat zisk, potřebuje platící zákazníky. Jenže ještě než budou moci potencionální zákazníci vůbec uskutečnit nákup ve vašem internetovém obchodě, musí si k vám najít cestu. Ovšem dnes při tak velké konkurenci to není vůbec jednoduché. Internetové vyhledávače pracují pomocí svých vlastních algoritmů, a pokud je internetový obchod nový, povětšinou si ho v záplavě dalších e-shopů zákazník ani nevšimne. Další nevýhodou je malý rozpočet, se kterým se většina začínajících internetových obchodů musí potýkat. Je vůbec reálně nějaká možnost, jak mít ve svém internetovém obchůdku plno?
Věřte nebo ne, ale existuje celá řada způsobů, jak docílit větší návštěvnosti webových stránek. Způsoby se povětšinou liší v ceně, složitosti nebo časové návratnosti. Pojďme se podívat na ty nejzákladnější, které vám na cestě za úspěšným internetovým obchodem dopomohou.
- SEO optimalizace
Seo optimalizace je způsob, na který byste měli myslet už při samotné tvorbě webových stránek. Celý název v angličtině zní Search Engine Optimization, což ve volném překladu znamená optimalizace pro vyhledávače.
Webová stránka, která je dobře optimalizovaná, je následně přívětivá nejenom pro samotné zákazníky, ale i pro internetové vyhledávače. Zaměřte se tedy na obsah, který se bude zabývat konkrétním tématem. Důležitá jsou ale i klíčová slova, se kterými algoritmus internetových vyhledávačů pracuje. Je potřeba poznamenat, že SEO optimalizace nepřináší výsledky hned, ale je zapotřebí vyčkat delší dobu, než se tížený efekt dostaví.
- PPC
Co je ppc reklama? Jedná se o druh reklamy, kde inzerent neplatí za samotné umístění inzerátu, ale až za následné prokliknutí na danou stránku. Ppc reklama – jak se tvoří? PPC reklama není zase až tak náročná na pochopení, přesto je dobré se při jejím tvoření obrátit na odborníky.